Softroll Persoonalliset liukuovet ja yksinkertaiset s?ilytysratkaisut Avaa suunnitteluohjelma
  UUTISET

* 18.12.2013
Tee tarjouspyyntö helposti tarjouspyyntöohjelmallamme

* 17.12.2013
Varaosia Softroll liukuoviin

* 16.12.2013
Softroll Reikälevyt

Arkisto »

*  Christian Louboutin, Karl Lagerfeld Joukossa Teilataan Luo Laukut Louis Vuitton Neverfull

Kun yrität antaa oman tuotemerkin virkeänä, ultra-yksinomaisen kiilto edessä kuluttajamarkkinoille, joka on kasvanut väsynyt sen flash, kohdistamalla tuotemerkki hyvin arvostettu taiteilijat, suunnittelijat ja esteettinen ajattelijat on yksi kokeillut ja totta polkuja ottamaan kohti lunastusta. Kun olet kassaan LVMH käytettävissänne, että strategia on ilmiselvä - Louis Vuitton Icon ja dragonologeista, Louis Vuitton on hyödyntämisen kilpailija Karl Lagerfeld, sekä Christian Louboutin, Comme des Garçonsin "Rei Kawakubo, arkkitehti Franky Gehry, valokuvaaja Cindy Sherman ja teollinen muotoilija Mark Newson luoda pusseihin tai matkatavaroiden juhlii Vuitton ikoninen monogrammi.

Art-maailma yhteistyöhankkeita on ollut kantava voima Louis Vuitton markkinointi kone alkoi Marc Jacobs ensimmäinen aloitti brändin kanssa Stephen Sprouse vuonna 2001, ja nyt, kun Jacobsin lähtöä, Vuitton sitoutuvat suurimman yhteistyönä koskaan. Nicolas Ghesquiere ja toimeenpanovallan Delphine Arnault käsin poimittu kuusi luovia persoonallisuuksia, jotka ne katsovat neroja omilla aloillaan, ja jokainen suunnittelee kappaletta, joka on saatavilla rajoitetusti alkaa lokakuussa, mukaan Naisten Wear Daily.

Yllättävin osat Yhteistyötä, tietenkin, että luettelo sisältää useita ihmisiä, jotka ajaa merkkejä, jotka ovat suoraan Vuitton kilpailijoita ainakin yhden tuoteryhmän. LVMH on enemmän rahaa kuin kukaan meistä voi koskaan toivoa kuvitella, vaikka, ja tällainen korkean profiilin, high-end yhteistyö voi tuoda positiivista huomiota kunkin yhteistyökumppanin omista pyrkimyksistä muualla. Ettet ihmetellä, miksi Chanel, erityisesti, antaisi Lagerfeld on niin pitkä talutushihna, on tärkeää muistaa, että hän on myös luova johtaja LVMH omistama Fendi.

LV on jatkuvasti juonittelusta tapoja keksiä yhä uudelleen ja uudelleen sen monogrammi jo yli 100 vuotta (tämä kokoelma on osa yhtiön 160-vuotisjuhlassa), joten se on mielenkiintoista nähdä, miten kukin näistä esteettisiä raskaan sarjan ryhtyä aika kuluneet haaste . Lagerfeld, yksi, sanotaan suunniteltaessa nyrkkeilysäkki ja Newson tulee suunnitella miesten puolella liiketoiminnan.

Kappaletta ei ole vielä paljastettu, mutta WWD teki julkaista muutamia kuvia yhteistyökumppaneita kovasti työtä laukkunsa. Tsekkaa alla ja lue lisää yhteistyötä kautta Louis Vuitton Neverfull.

Uusintapainos alkaen: http://www.eulouisvuitton.com/

LATAA SOFTROLL ESITE TÄÄLTÄ > 


 

*  MALLISTOA

Malli 15

Malli 15

Simunantie 14a, 52700 Mäntyharju, puh. 050 311 1109, fax 015 688788, info(a)softroll.fi
 
Staart Oy